Domů
O autorce
OCHRANA ÚDAJŮ
OBCHODNÍ PODMÍNKY
AKČNÍ nabídka
Dřevěné pomůcky
Magnetické pomůcky
Plastové pomůcky
Ostatní pomůcky
Výukové krabičky
Multioborové soupravy
Laboratorní soupravy
Stavebnice CHEMIE
Modely do CHEMIE
CD CHEMIE
CD Interaktivní CHEMIE
CD MATEMATIKA
CD PŘÍRODOVĚDA
CD PRVOUKA
Deskové hry
BURZA NÁPADŮ
AKREDITACE
Připravuje se
Ceny
Vzkazy
Reference
Kontakt
Objednávka

Jste právě

návštěvník tohoto webu

Nakupujte pohodlněji na našem eshopu!

 

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO PŘÍPADNÉ OBJEDNÁVKY Z WEBU CHEMAPO.CZ

1) Všeobecné

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup z webového katalogu www.chemapo.cz . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Mgr. Michaela Bažacká (IČ: 87333694, neplátce DPH, bydlištěm na adrese Družstevní 245, Háj ve Slezsku, 747 92) a kupujícího. V případě objednání zboží ze sekcí LABORATORNÍ SOUPRAVY, STAVEBNICE CHEMIE A MODELY DO CHEMIE vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je v tomto případě Ing. Jan Bažacký (IČ: 87858258, plátce DPH), bydlištěm taktéž na adrese Družstevní 245, Háj ve Slezsku, 747 92 a kupujícího. Pokud si objednáte zboží ze sekcí LABORATORNÍ SOUPRAVY, STAVEBNICE CHEMIE A MODELY DO CHEMIE a zároveň také zboží produkce z jiných kategorií, budou Vám vystaveny 2 doklady. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, vše ve znění novel.

Odesláním objednávky souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami. Zároveň odesláním objednávky s námi uzavíráte kupní smlouvu. Budete-li objednávku chtít zrušit, neprodleně nás kontaktujte.

2) Způsob objednání zboží

Objednávat můžete přes objednávkové formuláře (sekce Objednávka) nebo na našem eshopu www.skolamarket.cz (zde však platí jiná verze obchodních podmínek). Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje (nebo Vám nevyhovuje) přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu info@chemapo nebo zavolat na telefonní číslo 732 956 989 (nejlépe od 9:00 do 16:00), na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.

3) Způsoby dopravy a platby

Poplatky za dopravu a možnosti dopravy:

1 -- Česká Pošta (Balík do ruky) - 185 Kč
2 -- Přepravní společnost DPD - 140 Kč
3 -- Přepravní společnost TOPTRANS (nadrozměrné a těžké náklady, cena bude stanovena individuálně, pokud váha zboží přesáhne 30 kg nebo pokud bude zboží vyžadovat zvláštní zacházení)

Platbu za zboží je možné provádět následujícími způsoby:

  1. Dobírkou (příplatek 50 Kč)
  2. NA FAKTURU - tzn. bankovním převodem po převzetí zboží (do data splatnosti faktury, tj. 7 dní od vystavení) POUZE PRO ŠKOLY A FIRMY!
  3. Bankovním převodem PŘEDEM

Jako variabilní symbol uveďte prosím číslo objednávky (je vždy uvedeno na faktuře).

4) Dodací lhůty

4a) Odeslání zásilky

Zásilky odesíláme zpravidla do 3 - 4 týdnů. O přesném termínu dodání Vás budeme informovat nejpozději do 2 pracovních dnů. V případě, že je dodací lhůta prodloužena, budete o situaci informováni. Vždy se snažíme vycházet zákazníkům vstříc, proto je možná domluva, že zboží můžeme odeslat na dvě části. První balík bude zpoplatněný dle standardního ceníku (viz. výše bod 3), druhý bude na naše náklady.

4b) Dostupnost zboží

Doba dostupnosti zboží je založena na kontaktu s dodavateli. Běžnou dostupností je myšlena lhůta, do které jsme schopni zboží vyrobit/naskladnit (pokud není ihned skladem). V případě, že chcete ověřit, zda jsme schopni zboží dodat ihned nebo do Vámi určeného termínu, se prosím informujte na emailu info@chemapo.cz nebo telefonicky.

5) Způsob převzetí

Přepravní služba DPD - doručení na udanou adresu

Česká Pošta - doručení na udanou adresu, popř. poštu v případě nepřítomnosti

TOPTRANS kurýrní služba - doručení na udanou adresu.

Uvádějte prosím u objednávky vždy platné telefonní číslo (nejlépe na mobil) a adresu, kde se během dne zdržujete, kurýr má na doručení 2 pokusy. Pokud nedojde k doručení, protože Vás kurýr nezastihne, opakované doručení bude opět zpoplatněno. Nechcete-li uvést mobilní číslo, zvolte raději možnost přepravy přes Českou poštu.

Osobní odběr - zboží si můžete vyzvednout po domluvě přímo v Háji ve Slezsku (platbu je ale nutné provést bankovním převodem)

6) Převzetí objednávky

6a) Převzetí zásilky

Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda není balík poškozený. Otevřený, poškozený nebo promáčený balík zákazník nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží! Přepravce s Vámi na místě sepíše zápis o škodě. Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

V případě dopravy Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V případě dopravy službou TOPTRANS: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Zároveň prosím informujte e-mailem nás, abychom také mohli přispět k rychlému a kvalitnímu řešení situace.

V případě dopravy službou DPD: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Zároveň prosím informujte e-mailem nás, abychom také mohli přispět k rychlému a kvalitnímu řešení situace.

6b) Nepřevzetí zásilky

Podle platných zákonů ČR jsme oprávněni účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. Náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou. Dokud pohledávka nebude uhrazena, podstupujeme další kroky – do doby zaplacení zveřejnění v seznamu našich dlužníků a neseriózních zákazníků na všech našich i partnerských www stránkách a na portále nespolehlivizakaznici.cz – včetně soudního a exekučního vymáhání. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány.

Vezměte prosím v úvahu, že neodebráním zboží na poště, či v depu přepravní služby nám vznikají nadbytečné náklady při přepravě balíků zpět. Úhradu těchto nákladů jsme v souladu s českým právním řádem oprávněni po kupujícím požadovat.

První upomínka je zaslána elektronickou formou. Její splatnost je 14 dní ode dne vystavení.

Druhá, písemná upomínka je zaslána na adresu uvedenou v objednávce. Částka je navýšena o manipulační poplatek 200,- Kč a její splatnost je 14 dní.

6c) Neúčast na objednaném semináři

Pokud se zákazník nemůže zúčastnit objednaného školení (semináře DVPP), je nutno provést STORNO účasti s uvedením důvodu (telefonicky, mailem). V takovém případě mu budou buď vráceny peníze za účast (celá částka) na účet nebo mu zdarma nabídneme účast v jiném místě/termínu, bude-li to možné. Pokud si zákazník zvolil PLATBU AŽ PO AKCI, bude jeho doklad stornován.

Jestliže se zákazník nedostaví na objednaný seminář bez řádné omluvy, budou mu fakturovány náklady na stravu a spotřební materiál ve výši 200 Kč.

6d) Neuhrazení faktury za dodané zboží
 

Zákazník je v případě odběru zboží/služby (semináře) na fakturu povinen provést úhradu do data splatnosti, které je uvedeno na dokladu. Pokud není k tomuto datu doklad uhrazen, bude zákazníkovi zaslána první upomínka a to elektronickou formou. Pakliže ani poté není provedena úhrada, kontaktujeme zákazníka s upozorněním telefonicky.

Pokud nebude provedena úhrada ani po telefonickém kontaktu (případně pokud nebude tento kontakt možný), dojde k odeslání písemné upomínky. Písemná upomínka je již zpoplatněna sankcí a je zaslána na adresu uvedenou v objednávce. Dlužná částka je touto upomínkou navýšena o manipulační poplatek 500,- Kč a její splatnost je 14 dní.

Jestliže i poté nebude pohledávka uhrazena, podstupujeme další kroky –  včetně soudního a exekučního vymáhání. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány. Nedobytné pohledávky budou odprodány inkasní agentuře.

7) Záruka, storno objednávky, vrácení zboží a reklamace

7a) Záruka

Záruka na zboží, prodávané prostřednictvím elektronického obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou.

7b) Storno objednávky

Zákazník může svoji objednávku zrušit kdykoliv před jejím odesláním na jeho adresu. Zákazník je povinen dát vědět o této skutečnosti telefonicky, sms zprávou nebo emailem.

Pokud tak učiní až po odeslání, zboží mu bude doručeno. Následně může zákazník využít možnosti vrácení zboží bez udání důvodu (bod 7d těchto obchodních podmínek). Při nepřevzetí zásilky vchází v platnost bod 6b těchto obchodních podmínek.

V případě objednání školení se bude postupovat dle bodu 6c.

7c) Reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 NOZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu či paragon). V případě uznání oprávněnosti reklamace bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se započítává cena poštovného a balného z původní objednávky. Reklamace zasílejte na fakturační adresu spolu s průvodním dopisem (proč zboží reklamujete, zpáteční adresa, číslo účtu). Zásilky na dobírku nebudou vyzvednuty!!!!

Kupující je oprávněn uplatnit u prodávajícího právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Nebude-li zákazník spokojen s kvalitou školení v rámci DVPP, může odejít a vznést svou námitku. V takovém případě mu budou buď vráceny peníze za účast (platil-li předem) v plné výši nebo bude jeho doklad stornován (zvolil-li platbu až po akci).

V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na jeho náklady.

7d) Možnost vrácení zboží bez udání důvodu
 

Je-li kupujícím spotřebitel a není se zbožím spokojen, může toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem - spotřebitelem přijato. Zákazník zboží odešle na adresu provozovatele a k zásilce připojí odstoupení od kupní smlouvy ( vlastoručně podepsané ). Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, s dokladem o koupi a pokud možno v původním nepoškozeném obalu. Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží (do ceny zboží se nezapočítává dopravné, které není součástí původní objednávky) převodem na účet nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne vrácení zboží. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás, prosím, informujte e-mailem info@chemapo.cz

Pokud kupující není spotřebitel, tedy zboží bylo zakoupeno v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ a firmy či jména a dodatku na nákupním dokladu), má právo na vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) pouze v případě, že je vadné plnění ze strany prodávajícího podstatným porušením kupní smlouvy. Za podstatné porušení kupní smlouvy je považována situace, kdy zboží není schopno vůbec plnit svou funkci, tzn. po dodání nového zboží je zcela nefunkční či je dodáno zboží, které zcela zjevně neodpovídá objednávce.

Zboží vyrobené na zakázku (příp. na míru - na takovéto zboží je zákazníkovi vždy zaslána ke schválení individuální cenová nabídka) zákazníka nelze vrátit, pokud bylo dodáno bez vad v požadované kvalitě a parametrech zákazníka.

8) Další práva a povinnosti smluvních stran
 

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9) Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování zjistíte klepnutím ZDE

10) Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

Volbou práva dle tohoto článku obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Kontaktní údaje prodávajících: 

Mgr. Michaela Bažacká / Ing. Jan Bažacký
Družstevní 245
747 92 Háj ve Slezsku

tel: +420 732 956 989, +420 777 715 705,
mail: info@chemapo.cz

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 25. 5. 2018 a ruší všechny předchozí.