Domů
O autorce
OCHRANA ÚDAJŮ
OBCHODNÍ PODMÍNKY
AKČNÍ nabídka
Dřevěné pomůcky
Magnetické pomůcky
Plastové pomůcky
Ostatní pomůcky
Výukové krabičky
Procvičuj s
Multioborové soupravy
Laboratorní soupravy
Stavebnice CHEMIE
Modely do CHEMIE
CD CHEMIE
CD Interaktivní CHEMIE
CD MATEMATIKA
CD PŘÍRODOVĚDA
CD PRVOUKA
Deskové hry
BURZA NÁPADŮ
AKREDITACE
Připravuje se
Ceny
Vzkazy
Reference
Kontakt
Objednávka

Jste právě

návštěvník tohoto webu

Nakupujte pohodlněji na našem eshopu!

 

 

 

CD BURZA NÁPADŮ UČITEL CHEMIE

ZPĚT

ZOBRAZIT V PDF

Zde (pod čarou) naleznete obsah a ukázku z CD Burza nápadů učitelů chemie .

Ukázka je zde v podobě www stránky, chcete-li se podívat na vzhled v PDF, klikněte na šipku vedle popisku ZOBRAZIT V PDF. Pro prohlížení souborů ve formátu v PDF je třeba mít nainstalovaný program Adobe Acrobat Reader (ke stažení ZDE)


CD Burza nápadů učitelů chemie

OBSAH: 

1)             Procentová koncentrace (pro jednotlivce)

2)             Směsi – rébusy  (pro jednotlivce)

3)                      Směsi, dělící operace, skupenské přeměny- KARTIČKY S POPISEM SLOV (pro skupiny)

4)                       Směsi – laboratorní úloha s tajenkou (pro dvojice)

5)                      Chemické prvky - hledání značek v obrázku (pro jednotlivce)

6)            Chemické prvky – názvy, značky – přiřazovačka s tajenkou

        (pro jednotlivce)

7)            Chemické prvky – názvy, značky – Zmrzlík (pro celou třídu)

8)                   Chemické prvky – barva prvků (pro jednotlivce)

9)                   Chemické prvky- namaluj použití (pro jednotlivce)

10)             Chemické prvky- vlastnosti, použití – Popis prvků (pro skupiny)

11)            Chemické prvky – vlastnosti, použití – Létací diktát

(pro jednotlivce)

12)           Názvosloví – halogenidy (pro jednotlivce)

13)           Názvosloví – oxidy (pro jednotlivce)

14)               Názvosloví halogenidů, oxidů, solí – Vyplnění tabulky

 (pro jednotlivce)

15)               Chemické sloučeniny – barva (pro jednotlivce)

16)               Chemické sloučeniny - Chemické hádanky (pro jednotlivce)

17)               Chemické sloučeniny - Hledání trojice název +vlastnost +  

použití (pro celou třídu)

18)               Chemické sloučeniny –pantomimické předvádění použití

         sloučenin (pro třídu)

19)               Chemické reakce, rovnice – doplňování podle charakteristiky         

         (pro dvojice)

20)               Chemické reakce, rovnice – vypisování rovnic z tabulky

         (pro jednotlivce)

21)               Chemické reakce, rovnice  –Rychlopexeso –hledání reaktantů a

produktů (pro čtveřice)

22)               Chemické reakce –laboratorní úloha s tajenkou (pro dvojice)

23)               Uhlovodíky -Pohádka- Zvířátka z plastelíny (pro skupiny)

24)             Uhlovodíky – Molekuly (pro celou třídu)

25)               Uhlovodíky – názvosloví s tajenkou (pro dvojice)

26)              Deriváty uhlovodíků – KARBOXYLOVÉ KYSELINY

27)           Deriváty uhlovodíků – laboratorní úloha-alkoholy-nehořící

      papírek (pro dvojice)

28)       Deriváty uhlovodíků –laboratorní úloha -Loď z polystyrenu

     (pro dvojice)

29)             SACHARIDY, TUKY, BÍLKOVINY – výběr odpovědi s tajenkou

      (pro jednotlivce)

30)            SACHARIDY, TUKY, BÍLKOVINY – křížovka (pro jednotlivce)

31)           Bramborová razítka – laboratorní úloha (pro dvojice)

 

UKÁZKA:

Chemické prvky – vlastnosti, použití

Létací diktát (pro jednotlivce)

 

Pan učitel (paní učitelka) rozstříhá následující tabulku na jednotlivé kartičky, které rozmístí po třídě. Na kartičkách jsou informace o chemickém prvku kyslíku. Žáci se pak pohybují po třídě, hledají kartičky s informacemi a snaží se co nejvíce informacím zapamatovat. Kartičky s informacemi si nesmějí brát k sobě. Po určité době (až řekne pan(í) učitel(ka)) si žáci sedají na svá místa a každý píše na papír, co nejvíce informací, které si o kyslíku z kartiček zapamatoval. Poté se provede hromadná kontrola. Pan(í) učitel(ka) říká informace, které byly na kartičkách. Pokud má žák informaci správně, získá 1 bod, pokud má žák informaci nesprávně nebo mu chybí, bod nezíská. Nakonec si žáci sečtou získané body a vyhodnotí se vítězové.  

 

 

ZPĚT

ZOBRAZIT V PDF